Jailbreak iOS 7.1 And iOS 7.1.1 Untethered

سرانجام پس از مدتها انتظار جیلبریک پایدار iOS 7.1 و 7.1.1 برای آیفون، آیپاد و آیپد عرضه گردید. هم اکنون تمامی کاربران می توانند بدون هیچ نگرانی با دنبال کردن آموزش، دیوایس خود را جیلبریک پایدار کنند. با کافه اپل همراه باشید تا آموزش را در اختیار شما کاربران گرامی قرار دهیم.

این جیلبریک توسط تیم چینی Pangu که متشکل از هکرهای معروف چینی به نامهای dm557, windknown, ogc557, and Daniel_K4 است. همچنین دیگر جیلبریکرهای معروف سلامت نرم افزار و روش جیلبریک را تایید کرده اند و اعلام کرده اند این روش کاملاً درست است و کاربران می توانند بدون نگرانی دیوایس خود را جیلبریک کنند.

PanGu iOS 7 Jailbreak Devices

توجه داشته باشید، شما باید دیوایس خود را روی iOS 7.1 یا iOS 7.1.1 آپدیت کرده باشید، در غیر این صورت این آموزش برای شما عملی نمی باشد!

دانلود iOS 7.1.1 برای آیفون، آیپاد و آیپد

 

قدم اول

نرم افزار جیلبریک Pangu را از لینک زیر دانلود نمایید.

دانلود نرم افزار Pangu از لینک مستقیم

 

قدم دوم

دیوایس خود را که به iOS 7.1.1 آپدیت شده، به کمک USB به کامپیوتر متصل کنید.

 

قدم سوم

حال نرم افزار Pangu را اجرا نمایید. توجه داشته باشید این نرم افزار به زبان چینی می باشد و ممکن است در کامپیوتر شما به صورت کاراکترهای نامفهوم مشاهده گردد!

قدم چهارم

پس از اینکه دیوایس شما توسط نرم افزار شناخته شود، پیغامی مبنی بر اتصال دیوایس به نرم افزار ظاهر می گردد. سپس در سمت چپ نرم افزار، گزینه ای وجود دارد که معنی آن نصب AppStore چینی است. شما باید این گزینه را از حالت انتخاب خارج کنید زیرا از نظر امنیتی امکان سوء وجود دارد.

قدم پنجم

پس از انجام دستورات قدم پیشین، روی دکمه سیاه رنگ موجود در سمت راست نرم افزار کلیک کنید.

 

قدم ششم

وقتی روی دکمه کلیک می کنید، صفحه راهنما برای شما نمایش داده می شود که به شما چگونگی تغییر تاریخ را آموزش می دهد.

قدم هفتم

به بخش تنظیم تاریخ و ساعت دیوایس خود بروید و تاریخ دیوایس را روی روز 1، ماه June, سال 2014 تنظیم نمایید. (June 1st, 2014)

 

قدم هشتم

هنگامی که تاریخ دیوایس را به عقب بازگردانید، نرم افزار Pangu جیلبریک دیوایس را به صورت خودکار آغاز می کند.

 

قدم نهم

پس از اینکه جیلبریک آغاز شد، آیکونی با نام Pangu روی دیوایس شما ظاهر می گردد که باید آن را اجرا کنید. اگر هنگام اجرا با پیغامی روبرو شدید، روی Continue بزنید تا پردازش ادامه یابد.

قدم دهم

پس از اتمام جیلبریک، اگر دیوایس خود را مشاهده نمایید، آیکون Cydia را خواهید دید.

تبریک می گوییم، شما موفق به جیلبریک پایدار دیوایس خود روی iOS 7.1.x شدید!