iOS 8

بالاخره خبری که مدت ها منتظر آن بودیم منتشر شد! پس از مدت ها انتظار که به نظر می رسید بی پایان باشد iOS 8.4 نسخه بتا توسط Stefen Esser که با نام مستعار i0n1c فعالیت می کند جیلبریک شده است...





او در ویدیویی که در شبکه یوتیوب خودش منتشر کرده است نشان می دهد که توانسته دستگاه خودش را جیلبریک کند. او همچنین در این ویدیو نوشته است:

من موفق شدم که دستگاه خودم را در iOS 8.4 نسخه بتا را جیلبریک کنم و نزدیک به 4 روز است که با دستگاهم دارم کار می کنم. من مطمئنم که این ویدیوی من خیلی از کسانی که در دنیای جیلبریک دستی دارند را ناراحت می کند چون دوست داشتند که خودشان این کار را انجام دهند و به تو می گویند که چه کار می توانی بکنی و چه کار نمی توانی بکنی! این افراد همیشه وجود دارند و شما باید کار خودتان را انجام دهید در هر صورت! هیچوقت اجازه ندهید که کسی شما را مسخره کند و کار خودتان را ادامه دهید. موفق باشید.
حفره امنیتی استفاده شده پس از کنفرانس امنیتی SyScan 2015 پیدا شد در حالی که من در سنگاپور در حال استراحت کردن بودم! این حفره چیز جدیدی نیست و از iOS 7.1.1 وجود داشته است و در جیلبریک این نسخه استفاده شده بود ولی در جیلبریک جدیدی که استفاده کردم حتی بک خط هم در کد نوشته شده مانند کد جیلبریک قبلی نیست. هنوز این جیلبریک کار دارد و مشکلاتی دارد ولی این خودش نشان می دهد که جیلبریک من کار کرده است!

i0n1c که موفق شده است این جیلبریک را انجام دهد در اکانت توییتر خودش نوشته است که:

امروز یکشنبه مقدس است پس به من اجازه دهید که از دنیای تازه کارها خارج شوم! iOS 8.4 جیلبریک شد!

آخرین باری که استفان نسخه ای را جیلبریک کرد iOS 4.3.1 بود! شاید شما این نسخه را به یاد داشته باشید ولی اگر ندارید بار دیگر باید نام استفان را به خاطر جیلبریک iOS 8.4 به خاطرتان بسپارید! هنوز نسخه ای رسمی برای جیلبریک توسط وی منتشر نشده است ولی این خبر که این نسخه جیلبریک شده است برای عاشقان دنیای جیلبریک فوق العاده است.