Smash Land

استودیوی معروف SuperCell که خالق Clash of Clans است به تازگی از بازی جدید خودش در اپ استور کانادا رو نمایی کرده است. نام این بازی Smash Land است و کاربرانی که کشور اپل آیدی آنها روی کشور کانادا تنظیم شده است، می توانند این بازی را دریافت نمایند.

در ابتدا این بازی کمی کودکانه و ساده به نظر می آید اما پس از تست آن متوجه جذابیت دو چندان آن شدیم و تصمیم گرفتیم این بازی را به شما نیز معرفی کنیم. با کافه اپل همراه باشید.



SuperCell بر خلاف بازی قبلی خود یعنی Boom Beach که نسبت به Clash of Clans برتری خاصی نداشت و طبق آمار از هر 10 کلش باز در دنیا فقط یک نفر این بازی را انجام می دهد، در Smash Landاشتباهش را تکرار نکرده است و سبکی کاملاً متفاوت را ارائه کرده است!

اگر بخواهیم خیلی خلاصه به شما بگوییم، این بازی کمی شباهت به بیلیارد دارد اما با سبکی کاملاً جدید و متفاوت! بازی به این صورت است که شما می توانید 10 کاراکتر قهرمان داشته باشید که البته فقط با یک قهرمان بازی برای شما شروع می شود. بیش از 9 نوع منبع در بازی وجود دارد که هر کدام ویژگیهای خاص خود را دارد. همچنین دارای انواع مختلفی از طلسم هاست که در سطح 16 برای شما به عنوان دستاورد ارائه می گردد.

جذاب ترین بخش این بازی، بخش MultiPlayer آن است که شما می توانید با افراد مختلف در در سراسر جهان مسابقه دهید که البته حریف به صورت خودکار انتخاب می شود و در اختیار شما قرار می گیرد و جالب اینجاست که شما می توانید با حریف خود به کمک جملات پیش فرض موجود در چت باکس، گفتگو کنید. حال اگر اپل آیدی شما روی کشور کانادا می باشد، می توانید این بازی جالب و جدید را از لینک زیر دریافت نمایید.

شاهکار جدید خالق Clash of Clans به نام Smash Landشاهکار جدید خالق Clash of Clans به نام Smash Landشاهکار جدید خالق Clash of Clans به نام Smash Landشاهکار جدید خالق Clash of Clans به نام Smash Land

 دانلود از لینک آیتونز: 49 مگابایت

 نسخه بازی: Ver. 0.5

 فعالسازی: رایگان

 سیستم عامل: iOS 7.0 و بالاتر

 سازگاری: iPad, iPhone, iPod

 قیمت: رایگان

 سازنده: Supercell

 منبع: کافه اپل