کافه اپل | همه چیز درباره ی اپل و ios

۷ مطلب در تیر ۱۳۹۳ ثبت شده است

آموزش جیلبریک پایدار iOS 7.1.x برای آیفون، آیپاد و آیپد

Jailbreak iOS 7.1 And iOS 7.1.1 Untethered

سرانجام پس از مدتها انتظار جیلبریک پایدار iOS 7.1 و 7.1.1 برای آیفون، آیپاد و آیپد عرضه گردید. هم اکنون تمامی کاربران می توانند بدون هیچ نگرانی با دنبال کردن آموزش، دیوایس خود را جیلبریک پایدار کنند. با کافه اپل همراه باشید تا آموزش را در اختیار شما کاربران گرامی قرار دهیم.

این جیلبریک توسط تیم چینی Pangu که متشکل از هکرهای معروف چینی به نامهای dm557, windknown, ogc557, and Daniel_K4 است. همچنین دیگر جیلبریکرهای معروف سلامت نرم افزار و روش جیلبریک را تایید کرده اند و اعلام کرده اند این روش کاملاً درست است و کاربران می توانند بدون نگرانی دیوایس خود را جیلبریک کنند.

ادامه مطلب...
۱۷ تیر ۹۳ ، ۱۴:۲۶ ۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Alireza Safarzadeh

هک تمامی بازی ها و برنامه ها با توییک جدید IAPCrazy

 

Hackسلام دوستان، این اولین پست من در این سایت محبوب است. امیدوارم که مفید واقع شود. شما به هم به طور حتم بدتان نمی آید گاهی اوقات برای گذراندن مراحل بازی ها، راه میان بر یا هک استفاده کنید. ما هم اکنون توییک جدیدی را به شما معرفی می کنیم که به کمک آن می توانید، اکثر بازی ها و نرم افزارهای iOS را هک کنید. البته این توییک خریدهای درون برنامه ای را آزاد می کند تا بتوانید به رایگان آنها را انجام دهید. لازم به ذکر است روی بازی های آنلاین و Multiplayer قابل اعمال نیست.

ادامه مطلب...
۱۷ تیر ۹۳ ، ۱۴:۲۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Alireza Safarzadeh

لو رفتن تصاویر پنل جلوی آیفون 6 با صفحه نمایش 4.7 اینچی

iPhone 6ما خبرهای تصویری بسیاری را در مورد تصاویر لو رفته از آیفون 6 و همچنین جزئیات آن در کافه اپل منتشر کردیم. حال امروز سایت خبری 9To5Mac تصاویر جدیدی از منصوب به پنل جلویی آیفون 6 در 2 رنگ سیاه و سفید را منتشر کرد که به نظر می رسد، بوی واقعیت می دهد.

اگر اولین تصویر را به دقت مشاهده کنید، متوجه خواهید شد که لبه های پنل خمیده است و این بدان معناست که Bloomberg که چندی پیش در مورد خمیده بودن لبه های صفحه نمایش آیفون 6، خبری منتشر کرده بود، به واقعیت نزدیک بوده است. در تصاویر زیر آیفون 6 با صفحه نمایش 4.7 اینچی نمایش داده شده است و به دقت از آنها عکسبرداری شده تا جزئیات به خوبی قابل مشاهده باشد. یکی دیگر از جزئیات مشخص در تصاویر، سوراخی در سمت چپ در بالای پنل است. اگر توجه کنید، خواهید فهمید که در پیش، این سوراخ که برای دوربین جلوی آیفون است در بالای اسپیکر قرار داشت اما هم اکنون در سمت چپ قرار گرفته است و شاید علت این تغییر مکان، قرارگیری سنسور جدیدی در سمت راست و در کنار سنسور نوری دیوایس است.

به نظر شما آیفون 6 در حالت کلی چگونه خواهد بود؟ آیفونی با صفحه نمایش 4.7 یا 5.5 اینچ، 128 گیگابایت حافظه داخلی، سنسورهای جدید، باتری قدرتمندتر، پردازنده قدرتمند A8 و باریکتر؟!

ادامه مطلب...
۱۷ تیر ۹۳ ، ۱۴:۱۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Alireza Safarzadeh

لو رفتن تصاویر iPad Air 2 با تغییرات کم و بیش نسبت به مدل پیشین

iPad Air 2

ساعاتی پیش تصاویری در اینترنت منتشر گردید که به iPad Air 2 نسبت داده شده است. بسیاری از کاربران نیز به دنبال اخبار محصولات بعدی به ویژه آیفون 6 و آیپد ایر 2 هستند. در تصاویری که به iPad Air 2 نسبت داده شده است، تغییراتی به وجود آمده که در ادامه آنها را باهم بررسی می نماییم.

در تصاویر زیر، آیپد ایر 2 در کنار آیپد ایر 1 به نمایش گذاشته شده است تا تغییرات به خوبی دیده شوند. اولین و بزرگترین تغییر، وجود Touch ID در iPad Air 2 می باشد که تمایز بزرگی محسوب می گردد. تغییر بعدی، حذف دکمه Mute بالای دکمه های Volume است که علت آن دقیقاً مشخص نیست. در آخر هم حفره های اسپیکر که بزرگتر شده و در یک ردیف قرار گرفته اند. حال به نظر شما این تصاویر واقعی هستند؟ شما آیپدی با این مشخصات را می پسندید؟

ادامه مطلب...
۱۷ تیر ۹۳ ، ۱۴:۱۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Alireza Safarzadeh

دانلود بازی جذاب و بسیار جالب Boom Beach برای آیفون، آیپاد و آیپد

Boom Beach

این روزهای بازیهای استراتژیکی طرفداران بسیاری دارند. از این رو ما تصمیم گرفتیم یکی از بازی رایگان، پرطرفدار و جذاب AppStore را در کافه اپل معرفی کنیم. شما در این بازی که Boom Beach نام دارد، باید با لشکر خود به جزایری که دشمنان در آن سکنی گزیده اند، حمله کنید و آنها را نابود کنید و قلمرو خود را گسترش دهید. شما می توانید لشکر خود را بزرگ و بزرگتر کنید و همچنین سلاحهای اعضا را ارتقاء دهید. پیشنهاد می کنیم این بازی را از دست ندهید.

ادامه مطلب...
۱۷ تیر ۹۳ ، ۱۴:۱۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Alireza Safarzadeh

گزارش فروت‌کرفت - مجموع ۸۷ سال سرگرمی برای ایرانیان تا این لحظه

FruitCraft

چند کارت و مقداری طلا، همه‌ آن چیزیست که نیاز دارید تا مدت‌ ها سرگرم شوید. فروت‌کرفت (FruitCraft) بازی‌ ای که به سرعت نام خود را به‌ عنوان محبوب‌ ترین بازی آنلاین ایرانی بر سر زبان‌ ها انداخت. همین حالا که شما این مطلب را می‌خوانید، بیش از ۳۰۰ هزار نفر برای آن ثبت نام و بیش از ۷۶هزار نفر با آن به‌ طور فعال بازی کرده‌اند؛ و البته این ارقام روز به روز در حال رشد هستند.

ادامه مطلب...
۱۷ تیر ۹۳ ، ۱۴:۱۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Alireza Safarzadeh

لیست تغییرات بتای سوم آی‌اواس ۸

20140707-232026-84026897.jpg

همانطور که خدمتتان عرض کردیم، اپل ساعاتی پیش بتای سوم آی‌اواس ۸ را برای استفاده و تست توسط توسعه‌دهندگان عرضه کرد. مطابق وعده‌ی داده شده در پست اعلام انتشار و روند همیشگی‌ای که در این زمینه پی می‌گیریم، در این پست سعی کرده‌ایم لیست جامع تغییرات رخ داده در این نسخه را لیست کنیم:

ادامه مطلب...
۱۷ تیر ۹۳ ، ۰۰:۳۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Alireza Safarzadeh