iPhone 6ما خبرهای تصویری بسیاری را در مورد تصاویر لو رفته از آیفون 6 و همچنین جزئیات آن در کافه اپل منتشر کردیم. حال امروز سایت خبری 9To5Mac تصاویر جدیدی از منصوب به پنل جلویی آیفون 6 در 2 رنگ سیاه و سفید را منتشر کرد که به نظر می رسد، بوی واقعیت می دهد.

اگر اولین تصویر را به دقت مشاهده کنید، متوجه خواهید شد که لبه های پنل خمیده است و این بدان معناست که Bloomberg که چندی پیش در مورد خمیده بودن لبه های صفحه نمایش آیفون 6، خبری منتشر کرده بود، به واقعیت نزدیک بوده است. در تصاویر زیر آیفون 6 با صفحه نمایش 4.7 اینچی نمایش داده شده است و به دقت از آنها عکسبرداری شده تا جزئیات به خوبی قابل مشاهده باشد. یکی دیگر از جزئیات مشخص در تصاویر، سوراخی در سمت چپ در بالای پنل است. اگر توجه کنید، خواهید فهمید که در پیش، این سوراخ که برای دوربین جلوی آیفون است در بالای اسپیکر قرار داشت اما هم اکنون در سمت چپ قرار گرفته است و شاید علت این تغییر مکان، قرارگیری سنسور جدیدی در سمت راست و در کنار سنسور نوری دیوایس است.

به نظر شما آیفون 6 در حالت کلی چگونه خواهد بود؟ آیفونی با صفحه نمایش 4.7 یا 5.5 اینچ، 128 گیگابایت حافظه داخلی، سنسورهای جدید، باتری قدرتمندتر، پردازنده قدرتمند A8 و باریکتر؟!

iPhone 6iPhone 6iPhone 6iPhone 6

 منبع: 9To5Mac